piątek, 19 kwietnia 2013

Ombre // Ombre

Nie było mnie tu jakiś czas i śpieszę go nadrobić, kilkoma mam nadzieję ciekawymi postami:) Zacznę od trendu który wzbudza kontrowersje i albo się go kocha albo nienawidzi, mam na myśli ombre. Ja poddałam mu się i zaszalałam z włosami ( no dobrze troszkę zaszalałam:) i muszę powiedzieć, że mi się podoba:) może dlatego,że wygląda naprawdę naturalnie, a to jest dla mnie najważniejsze:)
Mam dzisiaj dla Was kilka propozycji ombre w różnych kolorach. Mam nadzieję, że się Wam spodobają i zachęcą do eksperymentowania z tym trendem. Miłej zabawy:)




Bibhu Mohapatra dress source



Cake Coquette photo by Janae Sheilds Photography




Maggie Austin Cakes                       Kelly Faestanini dress




Rubia Spectrum for Kvadrat via Bethany Jean




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...